Telefonos Panel

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan működik a Telefonos Panel tagság?

Íme, néhány kulcsfontosságú információ a Telefonos panel tagságról:

  • A tagsági regisztráció ingyenes.

  • Azon a címen kell regisztrálnod, amelyen jelenleg túlnyomórészt élsz. Ha elköltözöl az adott címről, tájékoztass minket, hogy továbbra is releváns kutatásokkal keressünk meg.

  • Ha nem akarsz többé tag lenni, bármikor törölheted a profilodat – ezzel azonban elveszted a szerzett pontokat.

  • A tagok adatai szigorúan bizalmasak, és egy biztonságos, kódolt adatbázisban tároljuk őket. Ha bejelentkezel, vagy bármilyen műveletet végzel a weboldalunkon, a szerverünket SSL technológiával (Security Socket Layer) kódolt kapcsolaton keresztül éred el. Az SSL egy kódolási módszer, ami a kommunikációs csatorna biztonságáért felel, és lehetővé teszi a szerver azonosítását – ez a ma létező egyik legbiztonságosabb technológia. Sosem adjuk tovább személyes adataidat vagy elérhetőséged harmadik félnek, tehát nem kell aggódnod a levélszemét miatt.

  • Minden felmérésre adott válaszod anonim módon van feldolgozva. Ennek értelmében sem mi, sem klienseink nem kapcsolják össze neved az adott válaszokkal. A kétféle adatot külön tároljuk.

  • Ha nincs időd, vagy nem szeretnél részt venni egy felmérésen, egyszerűen csak jelezd operátorunknak, vagy kérd meg, hogy egy általad megadott időpontban hívjon vissza – a részvétel mindig opcionális.

  • A kérdőívekre adott válaszok által szerzett pontoknak pénzben mért értékük van, és bizonyos szám felett beválthatók. Egy értékesebb jutalom eléréséhez folyamatosan gyűjtheted a pontokat.

  • A pontokat beválthatod utalványokra, készpénzre vagy jótékonysági adományokra – itt láthatod az egyes jutalmakat.

Hogyan gyűjthetek több pontot?

A következő tevékenységekre kapsz pontot:

  • Regisztráció megerősítése (100 pont)

  • Barátok meghívása a panelbe (400 illetve 600 pont) minden barát után, aki megerősíti regisztrációját, és legalább egy kérdőív kitöltésében sikeresen részt vesznek az életkoruktól függően. Jelenleg a legmagasabb pontszámmal a legfiatalabb válaszadók ajánlását honoráljuk, akik 18-27 évesek (600), illetve a 28-35 éveseket (400). Kérjük, vedd figyelembe, hogy havonta összesen 20 főt, évente legfeljebb 100 személyt hívhatsz meg a panelbe. A pontokat jóváírjuk a pontgyűjtő számládon, amint a meghívott barát az első kérdőívet teljesen kitöltötte. Ezzel az intézkedéssel a hamis e-mail címekkel és telefonszámokkal való csalást szeretnénk megelőzni, és a panel egységét megőrizni.

  • Természetesen kérdőívek kitöltésével is szerezhetsz pontokat (a pontok száma a kérdőív hosszúságától függ, de átlagosan 100-300 pont között mozog). Minél több kérdőívre válaszolsz egy adott évben, annál több pontot kapsz egy adott kérdőívért cserébe. A kérdőív kitöltése után a pontok 24 órán belül jelennek meg a pontgyűjtő számládon.

  • Minden 3. kérdőív után +500 jutalompontot adunk, a 6. után pedig +2000 pont érkezik a gyűjtőszámládra. A 6. kérdőív után a gyűjtés újrakezdődik.

  • A kezdő szint az ezüst csillagos válaszadói szint, az első kérdőív kitöltéséig.

  • A 2. kérdőívtől kezdődően arany fokozatú kitöltővé válsz

  • A 6. kitöltött kérdőív után (a regisztrációdtól számítva) a Kérdőívek királya, ez a VIP fokozat.

Hogy működik a pontok beváltása?

Ha már kiválasztottad a jutalmadat, menj tovább, és fejezd be a megrendelési eljárást a weboldalon. 
(1 pont=1 Ft)
A jutalomtól függően az eljárás kissé változhat, amiről az alábbiakban olvashatsz:

  • Az elektronikus utalványokat a rendeléstől számított egy héten belül, a postai úton küldött utalványokat a rendeléstől számított 30 napon belül küldjük el.

  • A jótékonysági adományokat a rendelést követő hónap elején utaljuk át a szervezetnek a neved és e-mail címed megadásával.

  • A pontok a számlára érkezést követően 24 hónappal kezdenek elévülni. 

Ha bármilyen segítségre van szükséged, fordulj hozzánk bizalommal!


Miért van szükségetek olyan sok adatra rólam?

A kérdőív témájától és a megbízást adó kliens előírásaitól függően minden megkérdezésnél egy bizonyos célcsoportra van szükségünk. Egyes megkérdezések csak férfiakat vagy csak nőket céloznak meg, vagy pedig egy bizonyos régióban élő vagy bizonyos életkorú személyeket – tehát minél több demográfiai adatunk van rólad, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy a számodra releváns felmérésekhez kapsz meghívást, és több pontot gyűjthetsz!